بانک اطلاعاتی مدیریت ، مالی و بازرگانی | 5/6/1388 | 558 بار مشاهده | درج شده توسط مدیریت سایت
افزايش صادرات در گرو رشد ضريب نفوذ اينترنتمشاهدات موجود در كشورها نشان دهنده اين موضوع است كه كشورهايي كه ضريب نفوذ اينترنت بالاتري دارند، در مقايسه با كشورهايي كه ضريب پايينتر نفوذ اينترنت را دارا هستند از صادرات بيشتري برخوردار هستند و رشد سريع اينترنت به وسيله كاهش هزينه جستوجو، ارتباطات، تبليغات و ورود بنگاهها به بازارهاي جديد، به افزايش صادرات كشورها منجر شده است. به گزارش ايسنا رضا ميرعسگري - كارشناس - با اشاره به لزوم شناخت و استفاده از دنياي مجازي جهت تسهيل امور تجاري گفت: بررسي تاثيرات گسترش تجارت الكترونيك از طريق اينترنت بر جريانهاي تجاري در موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني صورت گرفت.
مجتمع متخصصین ایران به نقل از ایسنا -
مشاهدات موجود در كشورها نشان دهنده اين موضوع است كه كشورهايي كه ضريب نفوذ اينترنت بالاتري دارند، در مقايسه با كشورهايي كه ضريب پايينتر نفوذ اينترنت را دارا هستند از صادرات بيشتري برخوردار هستند و رشد سريع اينترنت به وسيله كاهش هزينه جستوجو، ارتباطات، تبليغات و ورود بنگاهها به بازارهاي جديد، به افزايش صادرات كشورها منجر شده است.
لینک مرتبط : |
دسته بندی موضوعی اخبار
اخبار پربازديد هفته
دسته بندی تخصصی اخبار
|
جستجو در محتويات سايت
دریافت خبرنامه روزانه
اگر مایل به دریافت خبرنامه در ایمیل خود بدون عضویت در سایت هستید
تبلیغات
|